صدور مجوز استخدام ۱۰ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت-راهبرد معاصر
پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است در دیدار پزشکیان با ایرانیان مقیم آمریکا چه گذشت؟ + تصاویر پاسخ پزشکیان به پرسش یک خبرنگار درباره بازگشت به برجام پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد دیدار نخست‌وزیر لبنان با پزشکیان رئیس شورای حاکمیتی سودان با رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد پزشکیان: دیگر با چه زبانی بگوییم با کسی سر جنگ نداریم؟ | ما به هیچ کشور دیگری سلاح نمی‌دهیم که بجنگد ولیعهد کویت با پزشکیان دیدار کرد + عکس

صدور مجوز استخدام ۱۰ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از صدور مجوز استخدام ۱۰ هزار نیروی جدید در کنار نیروهای قراردادی و شرکتی وزارت بهداشت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 30
کد خبر: ۵۲۷۹۶

به گزارش راهبرد معاصر، محمد باقر نوبخت عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: با توافق‌های انجام شده با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۱۰ هزار نیرو در این وزارتخانه استخدام می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه پیش از این مجوز استخدام ۳ هزار نیرو صادر شده بود افزود: با توجه به شرایط بهداشتی و درمانی کشور و شیوع کرونا، مجوز استخدام در این وزارتخانه به ۱۰ هزار نفر افزایش یافته است.

 

وی گفت: اولویت جذب با افرادی است که در حال حاضر به صورت قراردادی و شرکتی مشغول کار هستند.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه تا پایان امسال ۹ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری می‌رسد، افزود: امیدواریم این استخدام گره مشکلات را بگشاید و می‌دانیم همچنان باید دامنه استخدام را در بخش بهداشت و درمان وسیع کنیم.

 

مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار